YOUNG HOMIE WHAT YOU TRIPPIN' ON

En liten eftermiddagshälsning från en fortsatt trött mig. Verkar kunna sova i oändlighet. Men med tanke på att jag idag fick en hemtenta så är det inte sömn som prioriteras just nu. Är dock lite glad eftersom jag endast har två hemtentor kvar att skriva efter denna. The end is near.

Har inte bara skrivit tenta idag och utan åkte med mamma en sväng och handlade på olika ställen. Fick en fin orkidé av älskade mor, nummer sju iordningen för övrigt. Sjunde orkidén alltså, inte min sjunde mamma. 

Annars tänkte jag försöka komma en liten bit på tentan idag så jag kan kolla på alla matprogram som går ikväll utan att få dåligt samvete. Får se hur det går med det.
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vore inte dåligt med 7 morsor...Hahaha...

2012-09-20 @ 18:09:28

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0