I'M ON THE RIGHT TRACK BABY I WAS BORN TO SURVIVE

En uppdatering från en väldigt effektiv mig så här en måndag. Drog upp arslet vid halv nio i morses för att ta en promenad på en timme. Sedan dess har jag städat, tvättat, bäddat rent, tagit hand om mina kära växter och så vidare. Verkar det tydligt att jag inte vill skriva klart på tentan? Närå, ska allt ta tag i den också vad det lider. Har tänkt bli helt klar idag så kan man ägna tisdag och onsdag åt att bara läsa igenom.

Annars idag har jag tänkt fortsätta försöka vara effektiv, får se hur länge det håller i sig. Tänkte ikväll iaf mysa ner mig i soffan och se på film, låter som en ok plan ändå. Hoppas alla andra på olika orter mår bra och har det bra så ses vi ju himla snart. Det längtar jag till!
  

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0