ALL THE THINGS I'D RATHER BE

Livstecken från ms valross i soffan. Dötrött när jag kommer hem halv sex efter jobbet varje dag så det blir inte mycket gjort för min del. Jobbar, pluggar och sover, ibland omvänd ordning annars händer det faktiskt inget särskilt. Denna vecka jobbar jag onsdag också innan jag på torsdag får en hemtenta som jag får syssla med i en vecka. Jag kan inte beskriva med ord hur stor längtan är inför 18 januari 2013 då jag äntligen tar examen. Känslan av att få komma hem efter jobbet och inte ha några måsten i form av plugg är bland de bättre helt klart.
 
Ikväll ska jag bara ligga i soffan, borde läsa lite till inför den kommande tentan som sagt men det får fan va.
I övrigt längtar jag ju som en tok till 6 oktober, även 5 såklart men då blir det förhoppningsvis trip till Vänersborg om ingenting ställer till det. Vet inte om jag längtar mest till festen eller att jag ska äta allt förbjudet under en hel helg. Eller var det kanske vännerna jag längtade mest till? SÅKLART.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åå det ska bli skoooj :)) kom nu!!!!!!!

2012-09-19 @ 16:26:25

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0