THE BEST THINGS ABOUT TONIGHT IS THAT WE'RE NOT FIGHTING

God kväll ni trogna följare. Som ni kanske förstår gör jag inte mycket annat än pluggar, jobbar eller söker jobb. Nu är jag iallafall jobbledig fram till 9 november, får nämligen ut en hemtenta på onsdag. Den näst sista. Det närmar sig!
 
Imorgon ska jag och Fat Toni ha en göttedag som hon kallade det på sms, lite skräckfilm bland annat sen får vi se vad det blir av det.
 
Annars idag har jag tagit bort stygn efter att ha opererat bort en leverfläck för två veckor sedan. Slipper man gå omkring och irritera sig mer över det. Nu blir det lite slötittande på tv innan sovdags, imorgon väntar sovmorgon!
 
 

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0