PROMISE ME YOU'LL TRY TO LEAVE IT ALL BEHIND

Godkväll. Har varit ledig en del sedan jag skrev sist, absolut inte mig emot, älskar att få sova ut ordentligt och sen gärna sova lite till mitt på dagen och man får chansen. Idag fick jag dock inte sova ut trots ledighet utan det var dags för tandläkaren kl 09.00. Tack för det, verkligen. Sen vart det lite fika och handling med mor.
 
Har även kikat lite film idag och gjort nya naglar på TT efter att jag fått hem 36 nya geléer idag, snacka om himmelriket, kliar ordentligt i mina fingrar. Får pyssla om mina egna händer någon dag också tror jag. Imorgon, på onsdag och även på torsdag väntar annars jobb för mig. Ska försöka läsa lite också då en hemtenta väntar nästa vecka, den näst sista hemtentan. Orden smakar gott i munnen hörrni.

Nu ska jag bara vara och invänta sista delen av Torka aldrig tårar utan handskar på tvn, vet inte om kära Antonia svischar förbi och gör mig sällskap på kvällskvisten också.
 
Laters. 

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0