I'VE GOT ANOTHER CONFESSION TO MAKE I'M YOUR FOOL

Supertrött tjej som befunnit sig i soffan sedan jag kom hem. Har jobbat fram till lunch idag och sen var det dags att åka till Falköping för att ta bort en leverfläck, tackar och bockar för det stora ärret doktorn, inte. Bedövningen börjar släppa nu efter sex timmar så jag är inte jättekaxig de får jag erkänna, men det behöver man ju inte vara efter att de både skurit, bränt och sytt mig. Som med allt annat går det ju över.

Imorgon är det jobb igen, och även på onsdag, sen är jag långledig fram till på tisdag. Lediga dagar helt utan vare sig plugg eller jobb, vet inte riktigt vad jag ska göra med all ledig tid men tänker inte klaga. Annars är det mycket stress och funderingar kring kommande jobb osv, tar ju faktiskt examen om tre månader nästan exakt på dagen. Mycket som ska ordnas upp innan dess.
 
Nu ska jag fortsätta kika tv och sen blir det tidig läggdags.
  

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Hur gick det med ditt ärr sedan? Syns det mycket? Har en leverfläck jag måste ta bort, men funderar på om de verkligen är så bra i Falköping, vad tyckte du om din upplevelse?

2014-06-09 @ 00:12:50

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0