WHERE DO YOU GO WHEN YOU'RE LONELY

Å däääääär satte jag mig ner och vilade första gången idag ja. Var tidig uppgång och sedan Skövde för C-uppsats, var väl hemma runt halv sex, åt lite snabbt och sen kom min älskade mamma för att hjälpa mig komma igång med flyttpackningen. Fyfan vad grejer, bröte, skit som man samlar på sig. Förövrigt fyllde jag tre bananlådor med ljusstakar, skålar och andra dekorationssaker. TUR man flyttar till större så att säga.

Har lagat lite mat och duschat med och satte mig i soffan nu som sagt, ska bara slösurfa lite och sen sova. Morgondagen består av plugg och flyttpackning ja. Älskar att bo på nya ställen men fullkomligt hatar alla förberedelser innan..

Imorgon är det förövrigt inte precis vilken dag som helst, men mer om det då!



Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0