THERE CAN BE MIRACLES WHEN YOU BELIEVE

Ja, ursäkta antar jag. Jag tänker att jag ska blogga oftare än vad jag faktiskt gör det om det skänker någon tröst till er stackare som fortfarande läser.

Sen senast har jag iallafall skrivit C-uppsats och festat i princip. Skulle nog kunna sammanfatta det ungefär så. Uppsatsen ska skickas in preliminiärt till vår handledare nu på fredag så ca en vecka kvar innan det äntligen är slut. Får nog belöna mig själv med något, så som vi slitit!

Ligger i soffan just nu och bara är, lite bakis men inte alls så farligt så ska pallra mig ut på en lång promenad sen som tydligen skulle avslutas med glass i hamnen. Lika bra att ligga på plus minus noll. 

Imorgon väntar skrivande igen, och sen ska jag få nya naglar på kvällen. Ok start på veckan huh?
Gällande bloggen ska jag skärpa mig, inte bara säga att jag ska det...


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0