MARRY ME TODAY AND EVERYDAY

Har haft en väldigt mysig Kristi Himmelfärdsdag måste jag säga. Inledde dagen med promenad tillsammans med Amanda, hämtade ut lite gardiner på vägen också. Åkte sedan till Skövde med just Amanda och även Frida, främst för att äta lunch egentligen men blev lite shopping också. Fick med oss Antonia hem och kvällen avslutades i hennes soffa med Frida, TT, mat, glass, choklad, hockey och prat om togafest.

Nu är jag precis hemkommen, ska lägga mig strax, är lite trötter. Imorgon ska böcker som använts till C-uppsatsen lämnas tillbaka, uppsatsen ska skickas till opponenter osv sen ska jag tömma klart mitt förråd. Helgen ser annars öppen ut.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0