YOU WANNA TALK YOU WANNA TALK ABOUT IT THERE'S AN ELEPHANT IN THE ROOM

Känner lite press på mig här idag då Amanda redan klämt in tre inlägg och jag inget alls. Bara sätta fart helt enkelt.

Morgonen började med ca 6,5 km promenad Amanda, riktigt skönt och gött att vara ute på morgonen. Här hemma har jag försökt plugga lite men det går åt skogen, får se vad jag kan lyckas åstadkomma till fredag om jag ens lyckas åstadkomma något överhuvudtaget.

Var nyss nere och satte på två tvättmaskiner så det ska jag syssla med lite under kvällen, ska försöka bygga ihop min fina rosa tvättkorg igen. Den har jag inte tagit bra hand om när det pekar pinnnar åt alla håll. Jahapp.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahah! Älskar bilden!!!

2012-03-27 @ 20:17:09
URL: http://nittton.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0