WE COULD START THE UNIVERSE WITH OUR HEARTBEATS TONIGHT

Tidiga morgon idag med C-uppsatsskrivande som sattes igång runt 730 då Martina ringde på dörren. En ingress blev skriven idag, det tar sjukt lång tid att skriva ett enda stycke, känns måttligt roligt att veta att man sedan kommer få skriva om det 100 ggr igen innan det blir bra. Men vi önskade oss en petig handledare och satan vilken bra uppsats vi kommer ha den 21 maj! Men oj vad långt det är dit.
Annars idag har jag varit hos mamma och ätit mat, tack Gud för fast föda. Nu ska här ätas fanimej haha. LCHF då givetvis, måste ju hinna bli smal innan 25 april! Eller vad säger du Amanda?
Alldeles nyss var det en tjej här och kollade på min lägenhet också och ytterligare en person kommer imorgon. Vore ju guld värt om jag kunde bli av med denna en månad tidigare än beräknat men vi får väl se. Längtar massvis till min nya, överväger ju till och med ett husdjur!
Nu ska jag slappa i soffan och ladda upp inför tentan som kommer imorgon och ska skrivas på 48 timmar, så mellan tisdag och torsdag eftermiddag lär vi inte höras, men Amanda, torsdag eftermiddag kan jag äntligen promenixa!

Kommentarer
Postat av: peso

Älskar när du skriver mitt namn två gånger i ett inlägg. ;) "Svaren" på båda grejerna blir egentligen ett stort JA :) kämpa hårt med plugget!

2012-03-19 @ 22:08:35
URL: http://amapeso.devote.se

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0