TURN THE LIGHTS OF IN THIS PLACE AND SHE'LL SHINE JUST LIKE A STAR

En liten uppdatering från en måttligt nöjd tjej hemma i soffan.
Har gått och dragit på mig en jävla halsfluss tydligen vilket inte var sådär överdrivet bra tajmat av mig. Har därför under veckan legat i hårdplugg med stackars Martina som fått dras med mig. Har idag iaf varit på sjukhuset och fått penicillin, doktorn var väääääääldigt imponerad över min nyaste tatuering, vilket ju var lite roligt mitt i allt elände om man säger så.
Nu har precis min fantastiska mamma varit här för andra gången denna veckan med lite mat. Eller mat och mat, någon fast föda har jag inte ätit sen i måndags. Ok att -3kg på vågen är välkommet, men inte lika kul att gå omkring hungrig och lunchen består av saft.
MEN, nuså, har jag fått penicillin så förhoppningsvis ska det vända och gå åt rätt håll nu då. Veckan som kommer innehåller en 48timmarstenta samt C-uppsatsplugg så KÅVEPENINET, start working!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Naaaww, fantastiska mamma - du e söt du...Krya på dig, P&K =) <3

2012-03-17 @ 21:53:11
Postat av: peso

Friskna till nu råååå vi ska ut å gå! btw, n1 med -3kg.. en annan synda ju i helgen ist. men jävlar va hårt jag ska träna i veckan ;)

2012-03-19 @ 00:03:29
URL: http://amapeso.devote.se

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0