I'M NOT THAT FRAGILE I'M NOT GONNA BREAK LOVE IS SO OVERRATED

Äntligen hemma, och äntligen helg! Kan ha varit den längsta, tråkigaste och mest omständiga veckan i mitt liv.
Men dagen började bra! Tyckte det var brutalt kul att se Björn Hellberg från På spåret på tåget, men det kanske bara är min humor, tur man kan roa sig själv. På tal om roligt är Magnus Betnér helt fantastisk, efter att prinsessan Estrella fötts ifrågasatte han om det inte var dags för Victorias fitta på ett frimärke. Erkänn, det ÄR roligt?
Nåja, nog om roligheter. Måste plugga lite nu, lite metodbok på engelska ska översättas. Svår att få det bättre en torsdag.
Tack Amanda för att du piggade upp mig lite iaf, härligt med lite mänsklig interaktion med någon som inte läser till socionom eller som delar samma DNA som jag själv!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0