I'M FEELING GREAT I'M FEELING AWESOME

Haft rätt goa lediga dagar om jag får säga det själv. 

Fredagen bjöd på lite spontanfestande, men kvällen blev rätt lugn ändå i slutändan.

Gårdagen pluggade jag som en idiot innan det blev mys och häng i Antonias nya lägenhet. Var precis som gamla tider med mig, Amanda och Antonia. film, chips och mys. Svårt att misslyckas med kvällen när Eurotrip visas också. Vi vaknade imorses och åt en mumsig frukost framför Colombiana. Sen följde jag med Antonia till Skövde en sväng för att sedan äta lunch hos min mor. 

Och denna söndag avslutar jag på bästa sätt, nämligen genom att få en ny lägenhet. SÅ GLAD. Ska bli så skönt att flytta ifrån den här ettan, äntligen!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0