ABOUT LOVE I DON'T KNOW ABOUT LOVE SURE FEELS GOOD AT FIRST

Nämen hej och välkommen måndag då. Helgen spenderades en del hos Antonia innan jag och Amanda fick för oss att festa till det lite på lördagkvällen. Alldeles för mycket vodka senare befann vi oss på Kg5. En rolig kväll och tyvärr märktes det alldeles för tydligt igår att man gått miste om en timme på natten.
Klockan fyra var det dock dags för uppstigning för då var det lite kalas för pappa hos mamma. Tog mig igenom det och sen körde min snälla pappa mig till Valentino så jag fick lite kvällsmat. Senare på kvällen kom Terror och gjorde mig lite sällskap.
Nu vart det ny vecka som sagt, vecka fylld med C-uppsatsskrivande, dock får jag klara mig själv denna vecka. Kommer bli tufft! Idag annars har jag dammsugit och nu precis lagat mat. Måste iväg till biblioteket någon gång under dagen med, ska boka tvättid ock! Roligare måndag än så här blir det ej, ska packa matlådor nu och sen återgå till plugget.
Hoppas alla haft en fin helg och att veckan fortsätter likadant.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0