VILA HÄR PÅ MITT BRÖST FÖR MIG ÄR DU LIVET

Jag har ingen som helst giltig anledning till dåligt bloggande men nu när jag sitter halvbakis i soffan kan jag ju skriva ett par rader. 

Studentfredagen var verkligen helt grym, vi lyckades åstadkomma en riktig pangfest hos Frida på kvällen. Dagen efter var det dags för lite fest igen men då uppe i Grangärdet, härligt med lite omväxling och nostalgiprat med gamla vänner. Söndagen innehöll en tripp till Karlstad med mamma för att hämta en bil, var en väldig massa Donken också just under söndagen..

Annars i veckan har det kikats fotboll och jag har varit på lillebrors skolavslutning. Igår var det dags att vara utkastare igen, eftersom vi inte fick nog för fyra år sedan, då Fridas lillasyster Ellen tog studenten. Också extremt kul men nu jävlar är jag slut som artist. Önskar jag kunde säga att jag är utvilad inför att börja jobba imorgon, men njae. Som tur är jobbar man ju inte full vecka!

Vet inte riktigt vad denna dag har att erbjuda än så länge, men ligger nog kvar en stund i soffan i alla fall. Ska försöka blogga lite bättre, kanske får in bättre rutin på det nu när jobbet drar igång!

Här får ni en liten bildbomb som kompensation.



Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0