STACKARS DEM SOM STÄNGER IN SIG HUNDRA DAGAR UTAN HEDER

Nyss hemkommen från lite mys hos Fat toni tillsammans med Amanda. Har annars idag inte gjort särskilt mycket, plockat lite, haft besök av Bredbandsbolaget och tittat på lite film. Sorgligt men sant så har mitt sommarlov hittills spenderats med just ett x antal filmer. Hade hoppats på sol, glass och allmänt gött häng men vädret är tydligen inte på min sida. Samtidigt får jag väl vila upp mig ordentligt inför nio veckors jobb som snart börjar.

Imorgon nationaldag alltså, tänkte gå bort till min mamma och tigga till mig lite lunch, fast det vet hon inte om än. Kul överraskning för henne va? Annars är dagen ännu oplanerad, men på ett eller annat sätt får man väl försöka fira lite.

Det var väl allt för nu skulle jag väl säga.



Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0