IF YOU'RE A BIRD I'M A BIRD

God kväll. 

Tjat om att jag inte bloggar tillräckligt så fine, here you go. Helgen har varit den lugnaste på riktigt länge, Jesus Christ. Igår vart det lite fika på stan i alla fall och sen myskväll som avslut på lördagen.

Idag har jag plockat lite i lägenheten och även kollat på tre (!) filmer. Avslutade nyss med Dagboken så jag fick gråta lite.

Imorgon väntar lite nystart, måste bort med lite extrafläsk här känner jag. Får passa på att röra på mig medans jag är helt ledig från jobb så imorgon väntas det promenad med Amanda. Ska sätta fart med LCHF också är det tänkt så får vi se vart det tar vägen. Mycket lättare att försöka bli smal när det är dåligt väder om man säger så..

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0