WHO WILL BE THERE TO TAKE MY PLACE WHEN I'M GONE YOU'LL NEED LOVE TO LIGHT THE SHADOWS ON YOUR FACE

God kväll. Kul att man får gå och lägga sig när bästisarna ska på nattbio och kika Batman. Älska heltidsjobb ibland ändå. Men har faktiskt bara 17 arbetsdagar kvar innan även jag går på lite ledighet! Ikväll har jag haft några brudar här på Allsångsmys. Antonia frågade även Majsan om det var okej att hon plockade hennes ögonbryn för ny var det tydligen dags. Äkta vänskap inom dessa fyra väggar kan jag lova. Imorgon väntar jobb såklart, i helgen väntar lite socionommys ute i Hassle, men lönefredagen ser ännu oklar ut. Näe godnatt säger jag nu. Later.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0