OCH SÅ VAR HON INTE DET

Tillbaka på gott och ont alltså. Men nu, idag, fem månader sedan det senaste inlägget är jag tillbaka.
Eller?

Njae, sanningen är egentligen den att jag blev så satans sugen då www.amapeso.devote.se satte igång bloggandet igen. Så, jag har alltså ingen egen vilja eller initiativförmåga. En slutsats man kan dra är att när Amanda tröttnar på bloggandet denna gång, kommer även jag göra det.

Vi börjar så här, lite smått och lagom. MEN, ni ska givetvis få en bild också, så ni får se hur jag ser ut efter hela fem månader.
Tröttnade ganska snabbt på det röda håret, och har även klippt lugg igen, 
men annars är allt som vanligt. Allmänt hungrig.

Kommentarer
Postat av: Peso

Ja haha fy satan vad skönt att ha dig vid min sida! Och jävlar vad snygg du blivit. Go Girl!

2012-02-27 @ 21:55:04
URL: http://amapeso.devote.se

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0