YOU'RE GONNA CATCH A COLD FROM THE ICE INSIDE YOUR SOUL

Äntligen jullov även för mig. Är skolledare fram till 2 januari och ska in och jobba lite 27 28 december. Känns väl överkomligt.

Idag har jag spenderat 2,5 timme på resande fot för ett seminarium som bara varade i 45 min. Lättförtjänta högskolepoäng iochförsig men finns väl bättre sätt att spendera en fredag på.

Ikväll ska jag ha det så lyxigt att jag blir bjuden på mat hos familjen Blom. Bugar och bockar. Morgondagen verkar oviss men på söndag ska det bli lite uppesittarkväll hos mig iallafall med alkohol och Bingolotto. Måndag äntligen julafton, jag som älskar paket! Längtar nästan mer till juldagen dock så jag får festa till det lite.

Nu ska jag vila lite på bussen. Kämpa ni som läser bloggen!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0