I WALK INTO THE PARTY I CAN FEEL YOUR EYES ON ME AS I WALK IN

Men god kväll, hej och god jul på er. Ni tappra människor som finns kvar här.

Som ni säkert förstår är mitt liv fullspäckat med jobb och plugg. Speciellt denna vecka har varit ett rent helvete med den absolut SISTA tentan på denna utbildning. Förutsatt att jag inte behöver göra om den då såklart.. 34 dagar kvar till examen idag, vet inte om jag ska skratta eller gråta. 

Med fortsatt har det inte löst sig.. Än.. Väntar besked här i dagarna förhoppningsvis. Vore ju tråkigt att ha pluggat konstant sen man fyllde sex och sen står utan jobb när allting väl är klart.
 
NOG om tråkigheter ändå. Firar en färdigskriven med mammas goa lussebullar, ett glas Cola och nu Vem kan slå Filip och Fredrik. Imorgon ska jag äntligen göra nya naglar, mina gamla har jag liksom tuggat sönder under helvetesveckan som varit. På kvällen väntar lite bio med Antonia, blir The Hobbit, i 3D och allting. Tror inte jag varit i väg på någon 3D bio än faktiskt. Blir bra med ett par glasögon på mina glasögon..

Nu ska jag spana handbollskillar och slöa i soffan. Hoppas ni mår bra ni fantastiska som fortfarande läser. Ska försöka bättra mig. Tänk om ni fått en krona för varje gång ni läst det hörrni... 
 
 

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0