MYCKET VILL HA MER

God kväll. Vilken lååång och tråååkig och grååå dag det varit idag. Pallrade mig iväg till Skövde iaf där jag och Martina gjorde vad vi kunde med uppsatsen med tanke på förutsättningarna. Kastade in handduken vid halv tre och jag åkte direkt till pappas (min) lägenhet för att mäta och greja. Har suttit och skrivit inköpslista och ja, det är som vanligt att jag vill ha det som är absolut dyrast. DOCK, har jag ju fastnat för second hand och det gamla och slitna så det som behöver köpas kanske inte blir så dyrt ändå i slutändan.

Nu har Terror varit här en sväng precis, tjötat lite och kollat tv. Hon gick precis hemåt och jag ska väl packa ihop och lägga mig, handledning i Örebro imorgon vilket innebär alldeles för tidig morgon men det gör ju inget att det är ljust när man ska gå upp direkt.

Vi hörs imorgon, kanske slänger in ett inlägg eller tre på tåg- och bussresorna.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0