I LOVE TO MAKE LOVE TO YOU BABY

Dålig uppdatering på denna front märker jag. Helgen i Karlstad var väldigt trevlig iaf, trots att det inte blev som tänkt riktigt, men inte alltid det kan bli det.

I måndags hade jag och Martina intervjuer i Skövde så måndagskvällen spenderades med transkribering. Igår var det plugg en sväng innan Terror kom hit och jag gjorde hennes naglar, efter det tog vi en promenad till Bistro och sen Antonia där även Lizzy var. Blev lite mat och tjöt och sen drog vi hemåt igen.

Nu sitter jag på bussen mot Töreboda för att sedan åka mot Örebro. Handledning och C-uppsatsens sista intervju väntar idag, så ikväll väntar ju transkribering igen då.

Det får vara allt för nu, ska skärpa mig här lite annars lär ni ju inte fortsätta läsa!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0