GOOD MORNING BEAUTIFUL HOW WAS YOUR NIGHT MINE WAS WONDERFUL WITH YOU BY MY SIDE

God morgon från KSS. Inte åkt hit med ambulans denna gång utan med buss för att göra ett ultraljud. Hela magen såg heeeelt normal ut, killen kollade verkligen allt. Det enda jag undrar är ju dock hur levern kan vara helt ren, if you know what I mean! Så nu kan jag ju släppa det vilket känns väldigt skönt.

Ska köpa mig lite frukost på Pressbyrån snart och sen åka ner till Resecentrum. Intervjuer väntar i Örebro idag så är inte hemma förrän 6 ikväll. Lååång dag när man fick gå upp kl 5 imorse.

Annars att jag är liiiiite stolt över mig själv som faktiskt gått ner 20 kg. Tur man ska till Karlstad i helgen.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0