IF YOU'D ASK ME HOW I'M DOIN' I'D SAY I'M DOIN' JUST FINE I WOULD LIE AND SAY THAT YOU'RE NOT ON MY MIND

Long time no see verkar det som ja. Mycket att göra de senaste dagarna, allt från skriva tenta, till flytt, till 20-årskalas, till att skriva tenta igen.
Lördagen var rätt tuff faktiskt, blev himla påtagligt att jag faktiskt skulle flytta från Örebro men kanske framför allt H, L och G. Vi ses snart igen, tack för fina minnen.
På lördagkvällen var det 20-årskalas hos Larm, himla rolig kväll men jag börjar känna mig lite mätt på alkohol. Whaaaaaat? Haha, får väl se hur länge jag klarar att hålla mig undan. Dagarna efter lördag har jag spenderat med tentaskrivande och jag ska fortsätta här alldeles strax. I eftermiddag väntar fika med fina vänner, skönt att få komma ur min skrivbubbla lite.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0