I DON'T KNOW HOW ELSE TO PUT THIS IT'S TAKIN' ME SO LONG TO DO THIS

Men god kväll på er. Starkt jobbat att ni fortsätter läsa trots min kassa uppdatering. Helgen som var gick i jobbets tecken, gick relativt bra tyckte jag, fick beröm för att jag skötte mig så de måste man väl vara nöjd med? Mycket mer än jobb hann jag inte med tyvärr, fick träffa mina fina tjejer en kort sväng iaf.
Igår var det dags att åka tillbaka till Örebro, här packar jag eller tittar på SoA, umgås med mina fantastiska grannar också. Vi försöker ta vara på de dagar som är kvar innan jag flyttar hemåt.
Imorgon är det dags för redovisning för projekt två, hemtentan kommer ut också. Mycket plugg de närmsta dagarna alltså. Å på lördag är det flytt! Kära nån..

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0