DET HÄR ÄR VÄRT ATT DÖ FÖR JAG TROR MITT HJÄRTA BLÖDER

Chocken som uppstår när man går upp på morgonen och det snöar/haglar? Det försvann snabbt iaf, och tur var det vill jag lova. Har gruppat idag, sen var jag iväg till Ica en sväng. Vi i gruppen ska ju mysa lite på torsdag så jag var tvungen att handla ingredienser. Får väl se om det blir ätbart.
   Tack till Marjo för övrigt som ringde och väckte mig när jag "vilat" alldeles för länge i soffan, sen var det naturligtvis beste att prata med dig också. 
   Nu börjar jag bli rejält hungrig så ska laga lite kvällsmat sen titta på någon film eller liknande. Imorgon är det ledighet som väntar, amazing!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0