BUT YOU'LL ALWAYS BE MY HERO EVEN THOUGH YOU'VE LOST YOUR MIND

Ledig idag så hade tänkt plugga lite men njae, de blev inte riktigt som jag tänkt. Har mest slöat i soffan och kikat på serier. Håller på och tvättar nu och kokar kondenserad mjölkjävel i tre timmar, ska göra banoffepaj inför gruppmyset imorgon. Jösses, man kan inte säga att jag är oseriös iaf, en sak som är säker.
Imorgon väntar lite gruppande från halv tio och framåt, sen runt fem ska vi vara hos Cathrin för att trycka i oss massa godsaker samt se på film. Tror på en riktigt mysig kväll!
Fredag är det hemgång som gäller, kl 1355 kommer jag till busstationen och blir då förhoppningsvis mött av två riktigt fina vänner. Om ni inte glömt bort mig vill säga?


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0