AIN'T GOT A CARE IN THE WORLD BUT GOT PLENTY OF BEER

Fick precis reda på att jag kommer befinna mig i Mariestad 4 av 4 helger i Mariestad nu i maj. Ska jobba en del, fira vänner och sen sista helgen flyttar jag ju hem. Fort det går! Så sjukt mycket som ska fixas innan den här månaden är slut så får nästan lite ångest bara av att tänka på det. Allting löser sig dock alltid det har jag lärt mig hittills under 2011.
   Ikväll ska jag och Hannah ta igen lite förlorad tid med varandra så ska laga middag och se på film. 4 helger spenderade i Mariestad innebär ju trots allt också 4 helger utan min kära vän så vi ska försöka umgås så mycket vi kan nu då vi har möjlighet. 
   Imorgon väntar grupparbete och sen föreläsning, roligare än så blir det inte såhär i början av maj.


Kommentarer
Postat av: lizzyB

4 helger i Mstad är det bästa jag hört på länge,länge. nu mår man :) <3

2011-05-02 @ 10:44:37

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0