YOU TAKE THE BREATH RIGHT OUT OF ME

Har precis pluggat lite till, vad annars kan man göra en fredagkväll halv åtta utan tv? Skämt åsido, väntar på att Hannah ska bli klar så ska vi gå bort till Gojje en sväng, kikar nog film eller så.
   Förstår att det inte är särskilt underhållande för er att läsa min blogg just nu när det bara står om plugg och ångest i princip haha. Tyvärr är det så mitt liv ser ut just nu och kommer göra fram till torsdag. Kl 2015 på torsdagkvällen lovar jag att bli glad igen. Ännu gladare blir jag på fredagen för då åker jag till Mariestad. Ska äntligen färga mitt hår också, jag ser ut som.. Ja.. Utväxten ligger väl på 10 cm, inte riktigt min grej.
   Hoppas alla har en mysig fredag.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0