YOU CAN COUNT ON ME CAUSE I CAN COUNT ON YOU

God morgon hörrni. Då var det ny vecka igen, tiden springer iväg. Skönt det dock för då är det snart sommar! Måste bara börja med att säga att åh vad jag blev avundsjuk på din lördag och söndag Frida, hade velat vara där, men nej jag är i Örebro istället, där kan man va.
   Har precis ätit frukost här nu, ostchips, tomat och thé. Inte det mest näringsrika i kostcirkeln kanske men mat som mat säger jag. Ska ringa praktikplats nu, och be en stilla bön att de har plats för mig annars kanske flytten hem blir inställd och det vill vi ju inte. Inte jag iaf. Annars idag obligatorisk föreläsning, inte ofta det händer, den handlar om sorg och kris. Ska bli väldigt intressant, tjuter väl som en gris är klart. Lång dag blir det iaf 0915-1600 så vi hörs efter det. Hoppas alla får en fin dag.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0