SOMETHING'S GOT A HOLD ON ME

Dålig uppdatering av mig, skoja inte. Jag har haft bättre saker för mig helt enkelt.
   I fredags gick jag och Hannah på stan i Örebro, jag köpte present till pappa och sen åt vi lunch på Rosalis Deli, mycket gott. Bussen gick 1225 mot Mariestad och 1430 gjorde jag håret på Klipp-Er, då var man blond igen.
Blev våfflor hos mamma efter det och på kvällen gick vi till Mumma. Var dock hemma redan runt halv elva, börjar vi bli gamla?
   I lördags var det party ute i skogen hos Wallén och sedan Sean Banan på Statt. Väldigt lyckad kväll. Mindre lyckad söndag dock då jag hade värsta bakfyllan någonsin. Kan det ha något att göra med alla jägerbombs jag drack eller berodde de kanske på att jag drack sista cidern runt tre halv fyra? Jag vet inte, dåligt mådde jag iaf. Firade pappa här hemma på dagen och sen var det bakishäng i Fridas alldeles för trånga soffa, lite i vanlig ordning.
   Nu har jag precis duschat, väntar på att klockan ska gå så ska fina Milla göra mina naglar. Får se om jag åker tillbaka mot Örebro ikväll eller om det blir imorgon bittit istället. Tål att tänkas på.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0