OH IT HURTS TO BE HERE WHAT AM I GONNA DO?

God kväll. I går spenderade jag kvällen med fina vänner, blev pizza, bilkurragömma och sen lite BB i Ulla. 
   I morse runt kvart i tio åkte jag tåg tillbaka till Örebro. Träffade gruppen en sväng vid ett, hem för att powernapa lite, men avbröts av att fastighetsteknikern kom med ny tv igen. Tack! Provade på nytt att sova lite efter det och då gick det utan att någon störde mig. Har blivit bjuden på lite mat av Hannah ikväll och även pluggat lite. Gör just nu lite ostchips. Lägger mig nog snart.
   Imorgon väntar fastighetsbesiktning kl 0800, uh, sen samtalsmetodik 0915-1200 och efter det träffas med gruppen för att påbörja projektarbete nr två. 
   Det var allt för nu hörrni.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0