MY HEART WILL REST IN SOMEONE ELSE'S HAND

God kväll. Haft föreläsning idag om krisarbete inom socialtjänsten, efter det gruppade vi lite, eller jag ringde mest runt till halva Mariestad om sommarjobb och praktikplats. Sorry för det gruppen. Efter skolan gick jag och Hannah till Ica och handlade, de hade inga semlor! Jösses. Som tur är kom jag på att det ligger ett konditori typ 200 m därifrån så dit gick vi. Varsin vaniljsemla fick det bli, nu behöver jag inte äta det på ett år igen. Har plugga lute nu i eftermiddag/kväll och ska fortsätta lite nu samtidigt som en falukorv står i ugnen och väntar på att ugnsbakad.
   Imorgon är det grupparbete och sen handledning. Oerhört intressant måste det var för er att läsa om mina produktiva dagar. Kanske är därför ni inte kommenterar? Eftersom jag inte gör något roligt? Hm.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0