KÄRLEK ÄR BARA LÖJLIGT SÅ DUMT OCH SKUMT OCH HELT OMÖJLIGT

Phu. Äntligen sitter jag och varvar ner i soffan. Jösses, vad har hon gjort tänker ni? Något jätteansträngande och jobbigt säkert. Nejnej, idag har jag gruppat mellan 1300-1700, sen hem och fräschade till mig lite för kl 1800 vankades det tårtkalas hos Lina som blir 22 år på torsdag. Hon gick all-in med barntemat kan jag säga, fiskdammen var väldigt underhållande! Kom hem runt 2000 och duschade, nu har jag precis gjort lite mat så jag har någon lunch imorgon. Tänkte bara uppdatera lite här ock, ska äta upp min kvällsmat och sen lägga mig och läsa lite. Trött.
   Imorgon har jag seminarium 0915-1200 och sen är det grupparbete. Kul va?


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0