JUST A SMALLTOWN GIRL LIVIN' IN A LONELY WORLD

Jag är så jääävla hungrig, tur jag har en massa mumsig mat som står i ugnen och väntar på att bli klar.
   Idag har jag haft en mycket givande föreläsning om KBT, sen skrev vi opponeringsgrejs inför projektredovisningen som är imorgon.
   Tänkte kika serie och även en film nu ikväll, imorgon får tentaplugget deluxe börja, då finns det ingen tid till film, serie, eller något annat nöje heller för den delen. Men om åtta dagar, nästan exakt är tentan gjord. Fredagen åker jag till Mariestad. Saknar er så! Vet redan nu att du mamma, ska ha köpt ciabatta tills dess!
   Annars har jag suttit och kollat inredning till nya lägenheten, jag har ju tvångstankar när det gäller att saker ska matcha vilket nu lett till att jag insett att både min spegel och takkrona måste målas om. Pappa? Hjälp?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du sagt nåt?? Jag HÖR inte o SER inget...Limpa var det va - min syn är lite kass....

2011-03-16 @ 20:27:42

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0