IF THE LIES DON'T TOUCH YOU, THE TRUTH WILL

God kväll. Dagen har bestått av seminarium, sen grupparbete. När jag kom hem kom fastighetsteknikern hit och satte in en ny tv, tackar för det. Har inte kollat något på den dock, pluggat, lagat mat och varit inne hos Hannah istället. Nu borde jag egentligen läsa lite kurslitteratur men neeeeee, min nya bok Pansarhjärta är mycke bättre så läser nog den istället.
   Imorgon är det grupparbete igen, är så trött på vårat fall så jag kan spy. Men snart klart förhoppningsvis, fast då ska man tydligen börja tentaplugga istället. Jösses. Men när tentan så är det typ april, å då är det typ maj så det är lugnt.



Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0