I NEVER MEANT TO BE THE ONE TO LET YOU DOWN

Äntligen fredag och jag är pluggfri ända tills imorgon. Det är ju så fantastiskt så det får firas med cola och chibbe ikväll.
   Gruppandet gick bra idag, satt 0915-1530, bra gjort av oss. Efter det åkte jag in till stan för att hämta ut medicin på apoteket men det jag skulle ha fanns inte så får åka tillbaka på tisdag igen. Tog en sväng in på Ica på hemvägen och hämtade ut mina nya skor.
   Sitter nu i soffan och bara är, sätter nog på någon serie eller film eller liknande innan Let's dance.
   Hoppas alla får en fin fredag, var ni är är. Stor puss.



Såna här skor bor numera i min garderob. Välkomna.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0