I KNOW YOU'RE SOMEWHERE OUT THERE, SOMEWHERE FAR AWAY

Då var även torsdagen slut. Haft grupparbete idag, varit nere på Ica och hämtat paket, handlade lite också. Kvällen har jag till stor del spenderat inne hos Hannah, fina, fina hon hjälpte mig med jobbansökan och så, hon som kan. Blev även bjuden på mat, sen råkade vi trycka i oss en 200 g chokladkaka också. Jaja, shit happens.
   Imorgon är det grupparbete igen, förhoppningsvis blir vi klara, eller så gott som iaf. Annars borde jag börja med nästa seminarieuppgift och även börja tentaplugga lite, vi får väl se. På kvällen ska jag och Hannah ha hamburgerkväll haha, vad vore livet utan mat alltså?
   Nu ska jag kolla lite på tv sen lägga mig. 
   Världens största puss till Amanda ock som opererades idag <3


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0