FROM THIS DAY ON NOW AND FOREVER MORE

Inte tänkte ni på mig, det märkte jag det. Gick inte alls särskilt bra tyvärr. Märker om tre veckor om det gick vägen eller inte. Nu är det gjort iaf och jag har äntligen lite pluggledigt. Satan vad skönt.
   Sitter i soffan nu och bara är, är galet trött och helt slut i huvudet. Ska bli skönt att lägga sig och sova.
   Imorgon ska jag och Hannah ner på stan en sväng på morgonen, jag behöver strumpor.. Bussen hem till Mariestad går 1225. Vid 1430 ska jag äntligen färga håret, tack Gud för det. Ska hinna köpa present till pappa med, sen hämta nyckel hos världens bästa skoansvarig, ska till mamma en sväng ock å säga hej. På kvällen ryktades det om Mumma. Annars resten av helgen ska jag vara sambo. Underbart.
   Mycket svammel här märker jag så skriver mer imorgon.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänkte visst på dig - ONGE - och det har gått bra, det finns inget du inte klarar lilla gumman! Vad bra att du kommer o säger hej till mamsen!

2011-03-25 @ 07:57:48

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0