DOES ANYBODY HEAR HER?

God kväll. Jag kom iväg på promenad tro det eller ej. Det var inte det minsta roligt när jag väl var ute men oj så duktig jag kände mig när jag kom hem igen. 0915 kom gruppen hit och NU är vi klara med Carl. Så jäkla skönt. Åh pluggledigt för dig då tänker ni men nejnej, tentapluggandet börjar nu istället. 24:e mars ska jag ha tryckt in så mycket kunskap jag bara kan i huvudet.
   Annars kom hyreskontraktet för nya lägenheten idag, helt plötsligt blev det på riktigt. Jag längtar så! Ge mig förändring i mitt liv känner jag. Kan ju också passa på att säga att jag längtar efter att få en egen TV för den skiten som ingår i de här lägenheterna funkar fan inte. Den nya jag fick för typ en vecka sen funkar inte den heller nu. Kanske är mig det är fel på vad vet jag. Måttligt irriterande är det iaf, jag som ville se på tv. Får väl plugga istället då.
   Glada klubben har möte här ikväll som ni märker men njae, helt enkelt inte på humör.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0