ALL THAT I WANT IS A LIFE FULL OF LAUGHTER AS LONG AS I'M LAUGHING WITH YOU

Hej på er. Hade en mycket trevlig kväll igår, det blev inte sådär jättemycket plugg direkt nej. Vi åt mat och kollade film istället.
   Nu sitter jag och känner mig som antagligen världens mest nyttiga människa då jag äter lösgodis och dricker cola till lunch. Jag som inte ens var ute igår. Jag skyller på all tentastress? Nej förresten, det gör jag inte alls det. Jag skyller inte på nånting, jag kände för att äta godis och dricka cola. That's it.
   Ska kika lite på House nu och sen återgå till pluggandet. Solsidan ikväll får man titta på på datorn för någon tv har man ju inte, nej nej.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0