NO MEASURE OF TIME WITH YOU IS LONG ENOUGH BUT WE'LL START WITH FOREVER

Minne som en jävla guldfisk har jag vill jag meddela, minns inte riktigt vad jag gjort sen senast jag skrev.
Igår var det iallafall lite pizzabak i PP med en massa trevligt folk. Jag och TT var inte hemma förrän vid ett, lite otippat men det var ju trots allt nationaldag.
Idag har jag inte gjort överdrivet mycket, jag och mamma tänkte bege oss till stan för att fixa lite men då börjar det åska och regna så vi hoppade över det. Annars har jag varit och kollat lite på lägenheten osv.
Känner mig allmänt opepp och grå just nu så slänger mig nog i soffan och chillar resten av kvällen.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0