I WISH I COULD TIE YOU UP IN MY SHOES MAKE YOU FEEL UNPRETTY TOO

Jag är verkligen oerhört imponerad av er tappra läsare som fortfarande går in här och kollar varje dag. Måste erkänna att det ger mig lite dåligt samvete. Måttligt kul att läsa samma inlägg hela tiden, right?
Gått alldeles för lång tid sen de senaste inlägget för att jag ska minnas allt jag gjort sen dess men måste iallafall säga att PussyPalaceopeningfesten var grymmaste på mycket länge. Den festen kommer vi prata om tills vi blir gamla och gråa av många olika anledningar.
Denna helg väntar det äntligen flytt för min del, kom nyss hem efter att ha varit och köpt målarfärg. Spygrönt badrum känns inte riktigt som jag om jag säger så.
Ska försöka hinna med lite annat än bara flytt i helgen dock, Lizzy fyller ju 20 år. Inget man missar om man verkligen inte måste.
Detta var ju ganska roligt får jag säga, saknat detta skrivande lite tror jag. Ska försöka bli bättre!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0