DON'T WORRY DARLING THIS TOO SHALL PASS

Minns som vanligt inte vad som hänt sen sist jag skrev. Vet iaf att det var student i fredags, himla trevlig dag, jävla synd med det dåliga vädret dock.
Annars har det varit en lugn helg i dubbel bemärkelse. Jobbat både lördag och söndag, så inget rajraj denna helg. Varit väldigt lugnt på jobbet också, sen dubbelt betalt med. Dumt att klaga.
Nu ligger jag i soffan som en strandad val med värmedyna för ont i ryggen kan man ha tydligen.
Denna vecka vet jag inte riktigt vad som väntar, umgås med de fantastiska vänner som stannat kvar i Sverige iaf. Men jaja, ok, jag saknar er som är i Ayia Napa ock, vill inte höra om vad ni gjort sen när ni kommer hem bara.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0