WOKE UP AND WISHED THAT I WAS DEAD WITH AN ACHING IN MY HEAD I LAY MOTIONLESS IN MY BED

God morgon. Har lite rast i mitt första arbetspass på schema. Börjar 1500 igen.

Helgen var fin som alltid, jobbade förmiddag i lördags och på kvällen var det party hos Majsan. Igår var det filmtittande, godisätande och mys. Var även iväg och tittade på fotbollsgolf, överraskande underhållning helt klart.

Trevlig resa också till mina hjärtan Evelina och Frida. Hoppas Napa tillfredsställer er till max!

Nu ska jag försöka komma igång med min sommarkurs igen, har lite ångest, det hänger liksom över mig. Började även med LCHF idag, gottat mig alldeles för mycket denna sommar. Får se hur många kilon som trillar av denna gång.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0