JAG VILL SÄGA ATT JAG ÄLSKAR DIG MEN DET ÄR FÖR TIDIGT ÄN

Sedärja, en uppdatering! Kanske finns hopp trots allt. Sitter i nya lyan där jag nu bott i två dagar. Trivs som fisken i vattnet, typ. När allting är klart så kommer det bli finfint tror jag.
Sitter nu och väntar på att Amanda ska höra av sig, ska till Skövde en sväng. Kanske att jag bokar tatueringstid? We'll see. Annars ska jag enbart handla på Systemet idag, ingen annanstans. Shoppingkontot ligger redan på minus och det är visst tre veckor kvar till lön. Hoppsan.
Annars i helgen vankas det party både fredag och lördag. Fredagen innebär lite inflyttningsfest här på mitt nya place och på lördag är vi bjudna på 75-årskalas. Det är ju som upplagt för en kanonhelg!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0