HAVE YOU EVER DONE SOMETHING YOU CAN'T CHANGE SOMETHING YOU CAN'T NEVER REARRANGE I HAVE

Förstklassigt bloggande från min sida helt klart, men jag orkar ju inte och tycker inte jag har något att skriva om heller men det är ett väldigt tjat från olika håll så nu skriver jag lite då.

Inflyttningsfesten och även 75årskalaset var mycket lyckat, väldigt rolig helg så tackar för det. Annars på dagarna så umgås jag med världens bästa vänner, tycker så mycket om er! Ångrar inte en sekund att jag flyttat tillbaka till Mariestad. Men ska inte glömma bort mina fina vänner i Örebro heller, var ju hos Hannah i måndags och stannade till i onsdag. Åkte en sväng till Vingåker Factory Outlet bland annat. Mysigt det också!

Nu har jag lyckats bli sjuk, hostar som en galning. Men inte ska man väl deppa för det. Jobbigt är det dock men det är bara bita ihop och äta medicin. 
Denna helgen blir lugn, ska jobba min första natt imorgon natt. Lite nervös och spänd men det ska nog gå bra. Största problemet blir väl att hålla sig vaken.

Nu ska jag återgå till plugget lite, eller plugg och plugg är det väl egentligen inte när man ska kolla på Twilight och Buffy The Vampire Slayer. Tufft liv man lever ändå.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0