WHERE DO YOU GO WHEN YOU'RE LONELY

Nyårsafton var sådär är jag rädd, som alla andra år i princip men. Umgicks med fina människor så ska inte gnälla. Vi gjorde om och gjorde rätt igår istället. Galen jävla kväll alltså. Vaknade imorse med en massa drakar runtom mig. Var hemma vid 11, packade ner mitt liv och åkte med familjen mot Örebro för att handla på Ikea osv. Nu är det bannemig klart härinne iaf, bara lampa och micro som ska ordnas.
   Sitter nu utslagen i soffan, ska käka lite chips och dip till Sjätte sinnet som börjar om 20 min. Ska bli så jävla skönt att få sova i min egen säng också, eller sova överhuvudtaget det har vi inte gjort alltför mycket de senaste dagarna. Skönt att ha varit hemma lite iaf, nu börjar verkliga livet häruppe igen och mjukstartar med en hemtenta denna vecka. Jarå.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0